30 Eylül 2007 Pazar

FEYZA'NIN İFTAR MENÜSÜ


Bu hafta sonu Feyza'nın verdiği iftar davetinde tüm aile biraraya geldik ve ramazanın verdiği tüm güzel duyguları hep beraber yaşadık. Feyza'cıma buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Ana yemeklerin fotoğrafını çekmeye fırsat bulamasamda menüyü sizlerle paylaşmak istiyorum.

-Buğdaylı yeşil mercimek çorbası

-Fırında salçalı/patatesli biftek

-Şehriyeli pilav

-Patlıcan salatası

-Zeytinyağlı kereviz

-Pastırmalı/patatesli börek

-Mevsim salatası

-Güllaç

-Meyve kompostosu

Bende sofrada tuzum bulunsun istedim ve iftardan sonra çayın yanında sunması için Çikolatalı Kap Kek ve Çikolatalı Cookieler hazırladım. Ve Feyza'ya götürmeden evvelde resimlerini çektim. İyiki çekmişim, yoksa çocukların koşuşturması ve iftar saatinin telaşıyla tıpkı yemekler gibi onlarıda sizlerle paylaşamayacaktım.

Güllaç



Çikolatalı Kap Kek



Çikolatalı Cookie