19 Şubat 2009 Perşembe

HERŞEYİN BAŞI SAĞLIK,SAĞLIK,SAĞLIK....



Benim için çok ama çokkk zor geçen bir haftanın ardından hepinize yeniden merhaba... Bugün açılışı bir yemek yada pasta resmi yerine oğluşumun bir süre uzak kalması gerektiği ÇİKOLATA ile yapıyorum...

Bildiğiniz gibi bizim evin CEO'su benim tatlişko oğlum, nam-ı diğer atom karınca, paşa Efe'm :)) İşte bizim CEO'nun, birkaç aydır televizyonu sürekli son sesle izliyor olması ve fısıltı ile konuşulanları duyamamaya başlaması sonucu soluğu doktorumuzun önerdiği bir KBB doktorunda aldık...

Teşhis;
*Geçirdiği bir gribal enfeksiyon sonucu orta kulakta sıvı birikmesi
*geniz etinin büyüklüğü
ve her ikisinin de sonucu olarak duyma da geçici olarak azalma...


Tedavi;

Bir süre dr. kontrolünde ilaç tedavisi , tedaviye yanıt vermezse ameliyat ile kulaktaki suyu boşaltacak tüplerin her iki kulağa da takılması ve geniz eti ameliyatı !!!

İlaca karşılık vermez ve ameliyat kararı verildiği halde yaptırılmazsa sonuç;
Kalıcı işitme kaybı !!!!!!!!!
Senede topu topu 2 kez hasta olan bir çocuğun ameliyat olabilme olasılığını duymak zaten beni bitirdi..Hele bu benim canımdan kanımdan bir parçaysa...!!!

Uzun lafın kısası;

Doktorumuzun önerdiği doğrultuda kullanılan ilaçlara cevap vermeyen bizim CEO'nun kulağı için ,geçen hafta ameliyatta karar kılındı ve dün her iki operasyon da başarı ile gerçekleşti...

Efe paşa'nın kulakları bu minicik bilyelere yaklaşık 6 ile 8 ay arasında ev sahipliği yapacak ve sürenin sonunda da kulak zarı tedavi olduğu için kendiliğinden bu tüpleri dışarı atacak... Doktorun dediğine göre düştüğünü bile farketmeyecekmişiz...Bakalım :)

Benim için inanılmaz zor geçen bu günlerin ve başarı ile geçen ameliyatın ardından dün oğlumla koyun koyuna çektiğimiz deliksiz ve rahat uykuyu tasvir etmem inanın çok zor...

Allah herkese sağlık sıhhat ve huzur dolu uzun ömürler versin....