20 Eylül 2007 Perşembe

SOBELENDİMMMM....

Mubarek Ramazan ayı'nın gelişi ile insanın günlük koşuşturmacası daha da artıyor, gönlü huzurla doluyor.İnsan yemeklerini şevkle hazırlıyor, sofralarını daha özenli kuruyor..Hele bu hazırlıklarını sevdikleri ile paylaşması ise en büyük mutluluk..Ben de bu koşturmaca içerisinde neredeyse kaybolup gitmişken sevgili arkadaşım Kevser'in beni sobelemesiyle bloğumun başına oturup oyunun gereği olarak sevdiğim 3 şeyi sizlerle paylaşmayı ve bu vesileyle sizlere bir adım daha yakınlaşma fırsatını bulmuş oldum...
Hayatımda sevdiğim şeyleri 3 kalemde tanımlamam zor olsa da ben bu 3 maddeye olabildiğince çok şey sığdırmaya, sevdiğim ve yapmaktan keyif aldığım birçok şeye nankörlük etmemeye çalıştım.
Gelelim sevdiklerime;
1-İlk sırayı tabiki hayatımın en önemli öğesi, canımın canı,gözümün nuru,evimizin neşesi, aslan parçası,paşa oğlum Mehmet Efe'm alıyor.Yavrumu kucağıma aldığım hatta daha da öte hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden şu zamana kadar Efe'nin bana yaşattığı her anı çok seviyorum..Onu uyurken öpmeyi,cennet kokusunu ruhuma çekmeyi, küçücük ellerini avuçlarımın içerisine aldığımda duyduğum sıcaklığı,her "anneee" deyişinde "canımm" diye yanıtlamayı,her ağladığında ona sıkı sıkı sarılmayı, onunla gülüp onunla ağlamayı çok ama çok seviyorum...
16 senelik arkadaşlığımızda ve 3,5 senelik evliliğimizde hala yaşamaya ve sevmeye doyamadığım biricik aşkımı,eşimi çok seviyorum...Aşkımızı,sevgimizi,birbirimize duyduğumuz saygıyı,bağlılığı,beraber yaşadığımız onca hatırayı,çocukluk anılarımızı, hayatıma kattığı her anlamı çok ama çok seviyorum...
Hayatımda iyi ki varsınız, sizi çok seviyorum...
2-Annemi,annanemi,babamı,kayınvalidemi,kayınpederimi,görümcelerimi,kuzenlerimi kısaca hayatımın diğer yarısı ailemi çok seviyorum.
Beni iyi günde ve kötü günde yalnız bırakmayan can özüm dostlarımı,üniversitede geçen anılarımı,gülmeyi,eğlenmeyi,hayattan zevk almayı,doya doya yaşamaya çalıştığım her geçen yaşımı,yaşadıklarımdan ders çıkartabilme gücümü,bardağın hep dolu tarafını görme çabamı ve mutlu olmayı seviyorum..
3-Yağan yağmurun altında sırılsıklam olana kadar yürümeyi,kışın kar yağarken sıcacık evimde perdeyi açıp bir tarafdan sokağı seyredip bir taraftan da çayımı yudumlamayı,yeni tatlar denemeyi ve bunları paylaşmayı,bloğumu,hayal etmeyi,dua etmeyi,şükretmeyi,başarmayı sanırım ben yaşamayı seviyorum...
Ve bende sevgili pembeli Nazife,sevgili soframız Özgül ve son olarak da Sevgili Ufuk'u sobeliyorum..Kolay gelsin arkadaşlar...Sevgiler...