19 Eylül 2007 Çarşamba

MİSSSSS GİBİ ÇİKOLATAAAA....


Geçtiğimiz Pazar günü benim için oldukça değişik, mis gibi çikolata kokulu,mutluluk dolu ,cıvıl cıvıl bir gündü..Çünküüüü en sonunda Chef's İstanbul'un ev yapımı çikolata eğitimine katılma fırsatı bulabildim..








Eğitim başlar başlamaz kendimi çikolataların içerisinde kaybettiğim için çok fazla resim çekemediğimi eve geldiğimde resimlere bakarken anladım.







Bu kareler de eğitimdeyken çektiğim yegane 2 an...Yukarıdaki truffle yapımı sırasında, yandaki ise Beyoğlu çikolatası yaparken çekildi...







Kurs bitiminde eve yanımda getirdiğim, kendi ellerimle hazırladığım Beyoğlu çikolatalarım,


içleri fındık,ganaj,karamel ve frambuaz sos dolu çikolata damlalarım veee fıstıklı,hindistancevizli,kakaolu, pudra şekerli truffle'larım...

Bu arada belirtmeliyim ki; iftarı takip eden 1 saat içinde ne Beyoğlu çikolatasından,ne çikolata damlalarından ne de truffle lardan eser yoktu :) Hepsi de aile fertleri tarafından çok beğenildi... Artık bundan sonra eve hazır çikolata sokmamaya karar verdim :))