2 Ocak 2008 Çarşamba

2008 MODEL KARNIBAHAR :))

Oğlumla alışverişe çıktığımız gün, sebze reyonunda karşıma çıkan ve daha önce hiç görmediğim bu sebzeyi hemen reyondaki yetkiliye sordum...Cehaletimi mazur görün :) ,meğerse bu çam ağacına benzeyen sebze bir çeşit "Karnıbahar" mış...Siteye yeni ve farklı lezzetler yetiştirme sorumluluğum ağır bastı ve nasıl pişirileceğini bilmediğim halde bu sebzeyi almaya karar verdim..Karnıbaharı, aynı anda aldığım brokoli ile birlikte pişirerek güzel,pratik ve lezzetli bir tat yakaladım ...Umarım sizler de beğenirsiniz...


MALZEMELER

1 ad. 2008 model karnıbahar

1 ad. brokoli

4-5 diş sarımsak

1-2 ad. limon suyu

1/2 çay bardağı zeytinyağı

Tuz

HAZIRLANMASI:

1-Çiçek çiçek ayırdığınız brokoli ve karnıbaharları haşlayın.(Ben vitaminini kaybetmemeleri açısından buharda haşlamayı tercih ediyorum.)

2-Sarımsakları küçük küçük doğrayın.Bir kaseye sarımsakları,zeytinyağını, tuzu ve limon suyunu ekleyip iyice karıştırın.

3-Servis tabağınıza dizdiğiniz brokoli ve karnıbaharların üzerine hazırladığınız karışımı gezdirin...

İşte bu kadar basit...

Afiyet olsun...