15 Ocak 2008 Salı

SOBELERRR...

Sihirli Kepçem, nam-ı diğer gücük görümce beni sobelemiş..E biz de vakit kaybetmeden cevaplayalım sorularımızı ...

1-Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım ?

Bloğumu, Mayıs 2007'de paşa oğlum Efe'nin çok ateşli olduğu bir gece, uyumamak ve kendimi oyalamak için kurdum...

2-Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum ?Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum ?


Kendimce belirlediğim sınırlarım içinde, içimden geldiği gibi yazıyorum..


3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum ?


Bloğun ilk kurulduğu zamanlar sorulsaydı eğer kesinlikle evet derdim..Çünkü kitchen o'clock u hergün bir bazen birkaç tarifle güncelliyordum..Ancak şu anda 2-3 günde bir güncellediğim için böyle bir sorunum kalmadı..Aksine oğlumla ilgilenmekten blog arkadaşlarımı yeterince ziyaret edip yorum yazamadığımdan muzdaripim...


4- Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı ?


Bu kadar keyif alacağımı hiç ummuyordum...Eklediğim her resim, her tarif, her yorum bana büyük keyif veriyor..Kesinlikle zorunluluk gibi bir baskı hissetmiyorum..


5 - Blog yazmayı ne kadar sürdüreceğim ?


Sanırım dünyada uygulayacak tarif kalmayana kadar :)




NE OLMAK İSTERDİM???






Yiyecek olsam cupcake :)






Müzik aleti olsam kesinlikle yan flüt...

Mevsim olsam sonbaharda doğmuş biri olarak sonbahar...

Hiç Hint işi kıyafetim olmamasına rağmen, kıyafet olsam otantik bir Hint kıyafeti...

Ayakkabı olsam da böyle şık bir gece ayakkabısı olurdum herhalde :)

Benim de sobelediğim sevgili arkadaşlarım;

Bengisu

Betül

Burçin

Kızlar şimdiden kolay gelsin :))