3 Şubat 2008 Pazar

HARİKA BİR MİM VE CEVAPLARIM...

comteche.com

Sevgili Burçin'ciğimin cevaplamam için gönderdiği mimden beri ne yazacağımı düşünüp duruyorum...

Tüm mimler ayrı güzellikte olmasına rağmen bu mimi cevaplarken ayrı bir keyif aldığımı ve düşüncelerimi tüm içtenliğimle açık açık paylaştığımı bilmenizi istiyorum..

Yeri gelmişken bu mimi başlatan fikir atölyesine de teşekkürlerimi sunarım..

Gelelim mimin konusuna;

Nefesimi kesecek anlar...
  • İşte bunlar...Bakalım kaç tanesi gerçek olacak?

  • Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden ertelediğimi bilmediğim şeyler...

  • Bir daha dünyaya gelmiş olsam, seçme şansım olsa...


comteche.com

İŞTE BUNLAR,BAKALIM KAÇ TANESİ GERÇEK OLACAK???

1-Oğlumun sağlıklı, mutlu, başarılı, ailesine ve milletine hayırlı bir evlat olarak yetiştiğini görmek en büyük arzum...

2-Yemek üzerine yayın yapan bir dergide , resimlerin,yazıların ve tariflerin bana ait olduğu bir köşe...

3-Feyza ile birlikte;her bir köşesinden büyük keyif alınabilecek, tüm ayrıntılarına kadar herşeyin kusursuz olduğu,tüm ince ayrıntıların kendi zevkimizce tasarlandığı ve düzenlendiği, kapısının önünden geçerken bile insanı içeri çeken büyüleyici kokuların havada uçuştuğu,şirin mi şirin,ufakcık tefecik ,sımsıcacık bir cafe bistro açmak...

4-Oğlum ve eşimle çok uzunnnn sürecek ve ilk olarak uzak doğudan başlayacak bir dünya seyahati...

5-60-70 yaşlarıma geldiğimde ve dönüp arkama baktığım da ..tüh keşke.. demeyecek şekilde yaşayabilmiş olmak...

6-Eşimle yaşlandığımızda; bahçesinde torunlarımızın dilediğince koşup oynadığı,toprağını dilediğimiz gibi ekip biçebileceğimiz,dalından tazecik kopardığım yeşilliklerle soframı donatacağım ,kocaman bir mutfağı olan,özenle hazırladığım soframın hergün sevdiklerimizle dolup taştığı yeşillikler içinde huzur dolu müstakil bir ev..


comteche.com
HEMEN YAPABİLECEĞİM HALDE YAPMAYI NEDEN BEKLEDİĞİMİ BİLMEDİĞİM ŞEYLER

1-Fotoğrafçılık eğitimi alıp İyi bir fotoğrafçı olabilmek...

2-Yaşarken hayat kurtarabilmek adına kemik iliği bağışında bulunmak..

3-Tüm dizaynı tamamen bana ait bir web sayfası...

4-Eskiden yaptığım gibi Büyükadaya sadece 1 fincan çay içmeye gidip dönmek...

5-Fotoğraf makinemi de alıp İstanbul'un görmediğim tarihi mekanlarını ve eski sokaklarını gezip,bol bol fotoğraf çekmek...

6-Sabahları dışarı çıkıp en az 1 saat yürüyüş yapmak...



BİR DAHA DÜNYAYA GELMİŞ OLSAM SEÇME ŞANSIM OLSA

1-Kesinlikle Yeditepe Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümünde okumak isterdim..Hayatın her alanında estetik ve güzellik olsunnnn...!!!

2-Daha erken evlenir ve 3-4 tane çocuk sahibi olurdum :)

3-Böceklerden korkmazdımmmmm :))

4-En az 6 dili anadilim gibi konuşurdum..Belki ilk listede olması daha doğru ama maalesef şu an bu azmi kendimde bulamıyorum :)
Umarım bu cevaplardan siz de keyif almış ve kendinizden birşeyler bulabilmişsinizdir...Ben de sevgili Gönülümü,Nesrinciğimi ve Zehracığımı mimi cevaplamaya davet ediyorum...Şimdiden kolay gelsin...