11 Mayıs 2009 Pazartesi

CİCLİ BİCİLİ SUNUMLAR - 5.BÖLÜM - EK 1 :)))))

CİCİLİ BİCİLİ SUNUMLAR BÖLÜM 5 - EK 1 :)))

Hemen hemen kitchen o'clock'u takip eden herkesin bildiği gibi ortağım, ablam, küçümen görümcem, deli dolu arkadaşım canımın içüü Feyza'cığıma etkinliğimde baş köşede bir yer ayırmasam yakışmazdı.Bu nedenle 5.bölüme bir ek post düzenleyip, sitesindeki postu olduğu gibi kopyaladım ve yayınladım :)
"Halbuki bana etkinlik günü
-bacım ben yayınladım tarifimi.Artık sen alırsın resimleri yayınlarsın..senle uğraşamam :)))))
diye emir buyurmuştu"
Ben de lafını dinledim (sayılır)
Sizi pek kıymetli Feyza Fidan ve saz arkadaşları ile başbaşa bırakıp huzurlarınızdan ayrılıyorum..Yarın etkinliğin son postunda görüşmek üzere...


Cicibici4

Herkese merhaba... Bu ayki ''Yaman Etkinlikler''e evsahipliğini sevgili gelinim, iş ortağım :) , ruh ikizim :))))
Kitchenoclock Nilay yapıyor:)

Cicibici2

Gönül isterdi ki yeni bir tarifle etkinliğe katılayım. Ama sevgili evsahibimin :) bildiği gibi pasta yapımı ile ilgili yoğunluk çok fazla olunca yeni bir tarif denemeye zamanım olmadı. Bende önceden yapmış olduğum
çikolatalı çilekli dilimlerimin boyutlarını küçülterek günün anlam ve önemine yakışır bir hale getirdim :)





Cicibici1

Sadece çilekli dilimler yeterli değildi tabii ki..Bende en cici bicisinden dört kardeşi ve annelerini yapıp çilekli dilimlerin etrafına serpiştirdim :)

Cicibici3

Böylece cicili bicili sunum etkinliğine katılmaya layık bir görüntü ortaya çıktı :)

Cicibici7

Bende tek bir fotoğrafla yetinmedim, gözüme güzel gelenlerin hepsini sizlerle paylaşmak istedim..

Cicibici5

Çilekli Dilimler tarifine
burdan ulaşabilirsiniz.

Cicibici8

Bu vesile ile tüm çocuklarımızın 23 Nisan bayramını gecikmelide olsa kutluyor, hepsi için barış ve mutlulukla dolu aydınlık bir gelecek diliyorum.

Cicibici6
Ve sana gelince Nilayım...Kolay gelsin canımın içiiii:) Artık sen ne yapacağını biliyorsun :)))))
NOT:Son cümleye istinaden;
yapacağımı yaptım.Beğendin umarım :))))