12 Mayıs 2009 Salı

EFE PAŞA'NIN DEV WALL-E PASTASI VE HOŞÇAKAL CİCİLİ BİCİLİ SUNUMLAR ETKİNLİĞİ

2

Bugün yani 12 Mayıs hergünden daha farklı, daha bir özel , daha bir anlamlı...Benim anneliği tattığım, paşa oğlumun bana bahşedildiği o anlamlı gün...

4

Efe Paşa kendi deyimiyle "Abi "oldu artık...Koskoca 4 yılı geride bıraktı :) Allah'ım ona; sağlıklı, mutlu, huzur ve başarı dolu, biz dolu, sevgi dolu güzel yıllar nasip etsin...

3


Efe Paşa malum abi oldu ya, ilk kez bu sene "doğumgünü farkındalığı" içinde hemen hemen hergün kafama vura vura nasıl bir pasta yapacağım konusunda beni BİLGİLENDİRDİ :) Çeşitli direktifler verdi...

5

Yuvasında İlk kez kutladığımız doğumgünü için ne yalan söyleyeyim ben de haddinden fazla özendim :) Pastasından, kıyafetine, saçının jölesinden, doğumgününe renk katacak palyaçoya kadar... :)))

1


Huzurlarınızda Efe Paşa'nın buyurduğu aynı zamanda Cicili Bicili Sunumlar Etkinliğinin kapanışını yapacak olan "Dev wall-e" pastamız :)

6


Hayatımda sahip olduğum en değerli şey...Seni çokkkk seviyorum ...Canım oğlum iyi ki doğdun...İyi ki hayatıma girdin...Daha nice biz dolu güzel yaşlara...